APADOR-CH angajează office assistant cu normă întreagă

134

 

Asociația pentru Apărarea Drepturilor Omului în România – Comitetul Helsinki (APADOR-CH) recrutează office assistant, cu normă întreagă.
Responsabilitățile postului sunt de secretariat, administrație și din domeniul financiar, precum: preluarea și distribuirea corespondenței, primirea facturilor și păstrarea unei evidențe financiare, casierie.

Dacă ai aptitudini de comunicare, ești un bun organizator, te descurci la contabilitatea primară și știi să utilizezi MS Office, ai toate șansele să faci parte din echipa APADOR-CH.
Experiența în mediul ONG și cunoașterea limbii engleze (nivel mediu) constituie avantaje.

Unde trebuie să trimiți CV-ul și scrisoarea de intenție

CV-urile și scrisorile de intenție sunt așteptate până pe 21 iunie (inclusiv) la adresa office@apador.org.

Scrisoarea de intenție trebuie să fie concisă și să cuprindă: experienţa în activități din domeniul financiar, persoanele care ar putea da referinţe despre activităţile în domeniu (nume, prenume, adresa de email şi/sau număr de telefon fix/mobil), contactele candidatului (telefon mobil, adresă de e-mail, adresă poştală), data de la care ar putea prelua efectiv funcţia (dar nu mai târziu de 01 iulie).

După selecţia pe baza CV-ului şi a scrisorii de intenţii, urmează interviurile individuale. Numai candidații selecționați vor fi contactați pentru interviu.

***

Asociația pentru Apărarea Drepturilor Omului în România – Comitetul Helsinki (APADOR-CH) este o organizație neguvernamentală, non-profit, înființată în 1990, care acţionează pentru protecţia drepturilor omului şi pentru stabilirea echilibrului atunci când acestea sunt în pericol sau sunt încălcate.

APADOR-CH are sediu în centrul Capitalei, pe strada Nicolae Tonitza 8 A, Sector 3 – București.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here