Angajări la ID Logistics

62

Compania ID Logistics are posturi disponibile în România, la București. Recrutările încep de pe 15 februarie.
ID Logistics a intrat în România în 2017, iar astăzi are aici 400 de angajați, cu ajutorul cărora furnizează servicii de recepție marfă, depozitare, etichetări, pregătire comenzi și încărcare în mașinile care fac distribuția către magazine.

În contextul dezvoltării afacerii pe piața locală, angajările s-au dovedit a fi necesare. Am stat de vorbă cu Irina Fileru, specialist HR (foto), despre angajările de la ID Logistics și despre ce găsesc la această companie viitorii angajați.

Câte angajări intenționați să faceți?
Estimăm că ne vom mări echipa cu cel puțin 50 de persoane, astfel încât prestarea serviciilor logistice pentru clienții noștri să se desfășoare la un nivel ridicat.

Pentru ce posturi sunt disponibile locurile de muncă?
Pentru perioada urmatoare procesul de recrutare se va axa pe ocuparea posturilor de muncitori calificați (manipulanți marfă, primitori-distribuitori, stivuitoriști).
În același timp, dorim să atragem specialiști care să se dezvolte alături de noi pentru a crea o echipa eficientă, motivată și implicată.

Care este portretul ideal al angajatului?
Motivația, deschiderea de a învăța, îndeplinirea obiectivelor, asumarea responsabilității pentru rezultatele sale, implicarea în procesul de îmbunătățire a activității zilnice, sprijinul acordat colegilor/ echipei – toate acestea definesc portretul ideal al angajatului. De asemenea, punem accentul pe comunicare, pe onestitate, pe inițiativă, pe atitudine.

Care sunt valorile companiei?
Cultura organizațională a companiei este deschisă către profesionalism, suport, antreprenoriat, respect. Aceste valori se regăsesc în activitatea noastră zilnică, indiferent de poziția ocupată în cadrul organizației, căci cu toții suntem o singură echipă.

Care este media salarială?
Salariul mediu brut pe unitate este în valoare de 3.500 de lei. Sigur, salariul este diferit de la o poziție la alta, dar și de la o persoană la alta, datorită sistemului de bonusare care recompensează rezutatele individuale și implicarea fiecăruia.

Ce alte beneficii materiale se mai acordă salariaților?
Pe lângă pachetele salariale proprii fiecărui post, oferim beneficii precum tichete de masă, transportul către și de la serviciu, abonament medical, cursuri de limbi străine cu costuri integral suportate de companie și bonusuri de performanță. În plus, colegii noștri participă la diverse traininguri de specialitate, atât în cadrul companiei, cât și în exteriorul său, oferindu-li-se, asfel, șansa de a se dezvolta profesional.

Ce fel de teste se dau pentru a ocupa un post în companie?
Avem o procedură bine definită pentru recrutare, cu diverse instrumente specifice fiecărui post din cadrul organizației. În funcție de poziția pentru care recrutăm, apelăm la teste tehnice, de competențe, de personalitate sau putem apela la alte metode de evaluare (verificarea referințelor, interviuri de grup etc.).

Care este adresa de e-mail la care se poate trimite un CV?
Adresa la care primim aplicațiile este următoarea: hr_romania@id-logistics.com.

În cât timp de la trimiterea CV-ului este contactat un candidat?
Tratăm fiecare CV cu atenție, seriozitate și responsabilitate. Candidatul va primi de la noi un răspuns în cel mult 24 de ore de la data transmiterii CV-ului.

Care este atmosfera de lucru din companie?
Suntem o echipă în care comunicăm deschis și în care fiecare coleg are posibilitatea de a contribui la luarea deciziilor, ne implicăm în tot ceea ce facem. Ne caracterizează entuziasmul și buna-dispoziție.

Se poate avansa în interiorul firmei?
Da, se poate avansa în interiorul companiei, aceste situații sunt de preferat, de altfel. În momentul în care apare un post disponibil, în funcție de nivelul acestuia, îl transmitem întâi colegilor noștri. Apoi, în funcție de rezultatele evaluărilor, continuăm sau nu procesul de recrutare cu ajutorul site-urilor/ firmelor de recrutare. Dar întotdeauna vom prefera promovările interne și mulți dintre managerii actuali au fost promovați în acest fel.

Care sunt pozițiile pentru care se găsesc cel mai greu candidații potriviți?
În acest moment, pe piața muncii este dificil a descoperi specialiști pe domeniile de nișă, așa cum este cel în care activăm noi. Acesta este unul dintre motivele pentru care preferăm să  avansăm din interiorul firmei pe anumite poziții, dacă este posibil.

Ce metode de retenție a angajaților folosiți?
Pe lângă pachetele salariale specifice fiecărei funcții, le oferim colegilor noștri programe de dezvoltare (prin participarea la diferite cursuri/ traininguri) și programe de promovare din interior. Ne dorim ca echipa noastră să se consolideze cu fiecare zi care trece, astfel, organizăm diverse evenimente atât în cadrul programului, cât și în afara acestuia, în care să domine buna-dispoziție și comunicarea deschisă.

Cum estimați că va evolua piața muncii în privința meseriilor cu care vă confruntați?
Piața muncii se confruntă cu o situație aparte: prin dispariția sistemului educațional vocațional, în timpul procesului de recrutare întâmpinăm dificultăți în a descoperi persoane care să dețină competențele tehnice necesare desfășurării activității. În aceste condiții, am decis să organizăm “propriile școli de meserii” în compania noastra, calificarea la locul de muncă ocupând un loc important în procesul de dezvoltare.

În ce măsură candidații sunt bine pregătiți?
În ultima perioadă se impune din ce în ce mai mult corelarea sistemului educațional cu cerințele pieții muncii.  Pentru a minimaliza impactul negativ asupra activității, exact așa cum am menționat anterior, noi am decis ca fiecare angajat nou să treacă printr-un proces detaliat de învățare a tuturor etapelor, beneficiind de suportul constant al superiorilor și al colegilor.

Cât de realiste sunt așteptările financiare ale candidaților?
Avem candidați care ajung la noi cu “lecțiile pregătite”, având informații despre beneficiile salariale oferite angajaților.  Sunt și cazuri, dar nu foarte numeroase, în care așteptările lor salariale nu coincid cu nivelul salarial existent în acest tip de activitate.

Ce i-ați sfătui pe cei care vor să înceapă o carieră în companie?
Dacă doresc să învețe tot ce înseamnă logistică și depozitări, dacă sunt atrași de nou, dacă sunt entuziaști și responsabili, dacă doresc să-și construiască o carieră într-un domeniu în care inovația și comunicarea sunt definitorii, îi așteptăm alături de noi!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here